BSOD Help

pinkert

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Sep 7, 2019
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Hi Guys, my Samsung began crashing after the Windows Update, I ran sfc /scannow but it said it found some files that couldn't be restored. If I boot it with CTRL+FN8 I don't get the BSOD but everything seems to run a bit sluggish. I attached all the files from the BSODCollectionApp and my sfc scan log. Thanks for your help!
 

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Hi pinkert,

Welcome to Sysnative Forums! 🙂

Although I am no specialist in Windows Update, I noticed that your pc is affected by a bug with SFC that has been addressed.
Please see https://support.microsoft.com/en-us...-flags-windows-defender-ps-files-as-corrupted.

About the BSOD crashes, although there are no dumps, most of them are 0xEA which are typically caused by issues with the graphics drivers.
When you're booted, could go you into device manager (right-click Windows logo and choose device manager), double click Display Adapters to expand it and disable the AMD display device (right-click and choose disable device). Then try to boot normally. If you can let us know whether you can boot normally or not we can continue from there, currently I suspect either the AMD display device or the Intel display device may be causing you issues with booting.
Code:
04.09.2019 07:57    Windows Error Reporting    Fehlerbucket , Typ 0
Ereignisname: BlueScreen
Antwort: Nicht verfügbar
CAB-Datei-ID: 0

Problemsignatur:
P1: 100000ea
P2: ffffd30d29f68040
P3: 0
P4: 0
P5: 0
P6: 10_0_18362
P7: 0_0
P8: 768_1
P9: 
P10: 

Angefügte Dateien:
\\?\C:\WINDOWS\Minidump\090419-8796-01.dmp
\\?\C:\WINDOWS\TEMP\WER-9890-0.sysdata.xml
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WER8270.tmp.WERInternalMetadata.xml
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WER8290.tmp.xml
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WER828F.tmp.csv
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WER82BF.tmp.txt

Diese Dateien befinden sich möglicherweise hier:
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportArchive\Kernel_100000ea_91c272ac1c83e83387bbfe98fd658dd6c3965_00000000_cab_89f3a6bf-5afb-4f0e-8d5f-4be6d9761ca1

Analysesymbol: 
Es wird erneut nach einer Lösung gesucht: 0
Berichts-ID: 1f162c33-ba8a-4d29-8e88-216e04677614
Berichtstatus: 2049
Bucket mit Hash: 
CAB-Datei-Guid: 0
04.09.2019 07:57    Windows Error Reporting    Fehlerbucket , Typ 0
Ereignisname: BlueScreen
Antwort: Nicht verfügbar
CAB-Datei-ID: 0

Problemsignatur:
P1: ea
P2: ffffd10e84c8f040
P3: 0
P4: 0
P5: 0
P6: 10_0_18362
P7: 0_0
P8: 768_1
P9: 
P10: 

Angefügte Dateien:
\\?\C:\WINDOWS\Minidump\090419-7796-01.dmp
\\?\C:\WINDOWS\TEMP\WER-9890-0.sysdata.xml
\\?\C:\WINDOWS\MEMORY.DMP
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WER80E8.tmp.WERInternalMetadata.xml
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WER80F8.tmp.xml
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WER8136.tmp.csv
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WER8240.tmp.txt

Diese Dateien befinden sich möglicherweise hier:
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportArchive\Kernel_ea_7690c674475b8de728759bb9a3a8c5f0231929_00000000_cab_886d8ed4-6aac-4010-b178-fdf6a37b5e3b

Analysesymbol: 
Es wird erneut nach einer Lösung gesucht: 0
Berichts-ID: a57a64dc-334b-40dd-85a7-42bda0b2d890
Berichtstatus: 2049
Bucket mit Hash: 
CAB-Datei-Guid: 0
04.09.2019 07:48    Windows Error Reporting    Fehlerbucket , Typ 0
Ereignisname: BlueScreen
Antwort: Nicht verfügbar
CAB-Datei-ID: 0

Problemsignatur:
P1: 100000ea
P2: ffffd30d29f68040
P3: 0
P4: 0
P5: 0
P6: 10_0_18362
P7: 0_0
P8: 768_1
P9: 
P10: 

Angefügte Dateien:
\\?\C:\WINDOWS\Minidump\090419-8796-01.dmp
\\?\C:\WINDOWS\TEMP\WER-9890-0.sysdata.xml
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WER8270.tmp.WERInternalMetadata.xml
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WER8290.tmp.xml
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WER828F.tmp.csv
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WER82BF.tmp.txt

Diese Dateien befinden sich möglicherweise hier:
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\Kernel_100000ea_91c272ac1c83e83387bbfe98fd658dd6c3965_00000000_89f3a6bf-5afb-4f0e-8d5f-4be6d9761ca1

Analysesymbol: 
Es wird erneut nach einer Lösung gesucht: 0
Berichts-ID: 1f162c33-ba8a-4d29-8e88-216e04677614
Berichtstatus: 4
Bucket mit Hash: 
CAB-Datei-Guid: 0
04.09.2019 07:48    Windows Error Reporting    Fehlerbucket , Typ 0
Ereignisname: BlueScreen
Antwort: Nicht verfügbar
CAB-Datei-ID: 0

Problemsignatur:
P1: ea
P2: ffffd10e84c8f040
P3: 0
P4: 0
P5: 0
P6: 10_0_18362
P7: 0_0
P8: 768_1
P9: 
P10: 

Angefügte Dateien:
\\?\C:\WINDOWS\Minidump\090419-7796-01.dmp
\\?\C:\WINDOWS\TEMP\WER-9890-0.sysdata.xml
\\?\C:\WINDOWS\MEMORY.DMP
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WER80E8.tmp.WERInternalMetadata.xml
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WER80F8.tmp.xml
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WER8136.tmp.csv
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WER8240.tmp.txt

Diese Dateien befinden sich möglicherweise hier:
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\Kernel_ea_7690c674475b8de728759bb9a3a8c5f0231929_00000000_886d8ed4-6aac-4010-b178-fdf6a37b5e3b

Analysesymbol: 
Es wird erneut nach einer Lösung gesucht: 0
Berichts-ID: a57a64dc-334b-40dd-85a7-42bda0b2d890
Berichtstatus: 4
Bucket mit Hash: 
CAB-Datei-Guid: 0
03.09.2019 10:17    Windows Error Reporting    Fehlerbucket , Typ 0
Ereignisname: BlueScreen
Antwort: Nicht verfügbar
CAB-Datei-ID: 0

Problemsignatur:
P1: 3b
P2: c0000005
P3: fffff80008c2735a
P4: ffffaa0125d947c0
P5: 0
P6: 10_0_18362
P7: 0_0
P8: 768_1
P9: 
P10: 

Angefügte Dateien:
\\?\C:\WINDOWS\Minidump\090319-8718-01.dmp
\\?\C:\WINDOWS\TEMP\WER-14296-0.sysdata.xml
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WER6728.tmp.WERInternalMetadata.xml
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WER6738.tmp.xml
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WER6737.tmp.csv
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WER6758.tmp.txt

Diese Dateien befinden sich möglicherweise hier:
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportArchive\Kernel_3b_5e272be17532fc88915ea488c9f3b6fc23d8558_00000000_cab_100dea33-c82c-4521-8566-3e1f1af605d9

Analysesymbol: 
Es wird erneut nach einer Lösung gesucht: 0
Berichts-ID: df7dee66-28ba-4c6f-8111-916609b6d09e
Berichtstatus: 2049
Bucket mit Hash: 
CAB-Datei-Guid: 0
03.09.2019 10:17    Windows Error Reporting    Fehlerbucket , Typ 0
Ereignisname: BlueScreen
Antwort: Nicht verfügbar
CAB-Datei-ID: 0

Problemsignatur:
P1: 100000ea
P2: ffff978fd491e040
P3: 0
P4: 0
P5: 0
P6: 10_0_18362
P7: 0_0
P8: 768_1
P9: 
P10: 

Angefügte Dateien:
\\?\C:\WINDOWS\Minidump\090319-7593-01.dmp
\\?\C:\WINDOWS\TEMP\WER-14296-0.sysdata.xml
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WER66A9.tmp.WERInternalMetadata.xml
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WER66B9.tmp.xml
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WER66E7.tmp.csv
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WER6708.tmp.txt

Diese Dateien befinden sich möglicherweise hier:
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportArchive\Kernel_100000ea_7d29b474e698c7278b524f596c2927d9b70cea6_00000000_cab_2f4b8754-b382-4b35-8b47-04387fa09f97

Analysesymbol: 
Es wird erneut nach einer Lösung gesucht: 0
Berichts-ID: 361b6d55-0614-4429-9ee7-b3018eaa1fac
Berichtstatus: 2049
Bucket mit Hash: 
CAB-Datei-Guid: 0
03.09.2019 10:17    Windows Error Reporting    Fehlerbucket , Typ 0
Ereignisname: BlueScreen
Antwort: Nicht verfügbar
CAB-Datei-ID: 0

Problemsignatur:
P1: 3b
P2: c0000005
P3: fffff80008c2735a
P4: ffffaa0125d947c0
P5: 0
P6: 10_0_18362
P7: 0_0
P8: 768_1
P9: 
P10: 

Angefügte Dateien:
\\?\C:\WINDOWS\Minidump\090319-8718-01.dmp
\\?\C:\WINDOWS\TEMP\WER-14296-0.sysdata.xml
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WER6728.tmp.WERInternalMetadata.xml
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WER6738.tmp.xml
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WER6737.tmp.csv
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WER6758.tmp.txt

Diese Dateien befinden sich möglicherweise hier:
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\Kernel_3b_5e272be17532fc88915ea488c9f3b6fc23d8558_00000000_100dea33-c82c-4521-8566-3e1f1af605d9

Analysesymbol: 
Es wird erneut nach einer Lösung gesucht: 0
Berichts-ID: df7dee66-28ba-4c6f-8111-916609b6d09e
Berichtstatus: 4
Bucket mit Hash: 
CAB-Datei-Guid: 0
03.09.2019 10:17    Windows Error Reporting    Fehlerbucket , Typ 0
Ereignisname: BlueScreen
Antwort: Nicht verfügbar
CAB-Datei-ID: 0

Problemsignatur:
P1: 100000ea
P2: ffff978fd491e040
P3: 0
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P5: 0
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P9: 
P10: 

Angefügte Dateien:
\\?\C:\WINDOWS\Minidump\090319-7593-01.dmp
\\?\C:\WINDOWS\TEMP\WER-14296-0.sysdata.xml
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WER66A9.tmp.WERInternalMetadata.xml
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WER66B9.tmp.xml
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WER66E7.tmp.csv
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WER6708.tmp.txt

Diese Dateien befinden sich möglicherweise hier:
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\Kernel_100000ea_7d29b474e698c7278b524f596c2927d9b70cea6_00000000_2f4b8754-b382-4b35-8b47-04387fa09f97

Analysesymbol: 
Es wird erneut nach einer Lösung gesucht: 0
Berichts-ID: 361b6d55-0614-4429-9ee7-b3018eaa1fac
Berichtstatus: 4
Bucket mit Hash: 
CAB-Datei-Guid: 0
03.09.2019 10:01    Windows Error Reporting    Fehlerbucket , Typ 0
Ereignisname: BlueScreen
Antwort: Nicht verfügbar
CAB-Datei-ID: 0

Problemsignatur:
P1: d1
P2: 0
P3: 2
P4: 1
P5: fffff80470894afc
P6: 10_0_18362
P7: 0_0
P8: 768_1
P9: 
P10: 

Angefügte Dateien:
\\?\C:\WINDOWS\Minidump\090319-7578-01.dmp
\\?\C:\WINDOWS\TEMP\WER-15609-0.sysdata.xml
\\?\C:\WINDOWS\MEMORY.DMP
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Diese Dateien befinden sich möglicherweise hier:
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Analysesymbol: 
Es wird erneut nach einer Lösung gesucht: 0
Berichts-ID: bbd573fb-ff76-449a-910a-ef8a14837447
Berichtstatus: 2051
Bucket mit Hash: 
CAB-Datei-Guid: 0
02.09.2019 22:56    Windows Error Reporting    Fehlerbucket , Typ 0
Ereignisname: BlueScreen
Antwort: Nicht verfügbar
CAB-Datei-ID: 0

Problemsignatur:
P1: d1
P2: 0
P3: 2
P4: 1
P5: fffff80470894afc
P6: 10_0_18362
P7: 0_0
P8: 768_1
P9: 
P10: 

Angefügte Dateien:
\\?\C:\WINDOWS\Minidump\090319-7578-01.dmp
\\?\C:\WINDOWS\TEMP\WER-15609-0.sysdata.xml
\\?\C:\WINDOWS\MEMORY.DMP
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WER58D0.tmp.WERInternalMetadata.xml
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WER58E1.tmp.xml
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WER58EF.tmp.csv
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WER5900.tmp.txt

Diese Dateien befinden sich möglicherweise hier:
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\Kernel_d1_61e24cdee912f3102171a380974df84b921753de_00000000_02e06b66-2ec2-4fbb-ad39-f7e99966de13

Analysesymbol: 
Es wird erneut nach einer Lösung gesucht: 0
Berichts-ID: bbd573fb-ff76-449a-910a-ef8a14837447
Berichtstatus: 4
Bucket mit Hash: 
CAB-Datei-Guid: 0
 
Could you please also check the following directory for any dump files too:

Code:
C:\Windows\MEMORY.DMP

If there is any memory dump files present, then please upload them to a file sharing site such as DropBox or OneDrive and post the link here.
 

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