I Impi New member Joined Apr 30, 2024 Posts 3 Apr 30, 2024 #1 Hallo, Windows 10 pro 22H2 "Windows Update funktioniert nicht Fehler (0x800700c1) sfc /scannow "der Windows-Ressourcenschutz konnte den Reparaturdienst nicht starten" Dism /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth "Fehler: 193 %1 ist keine zulässuge Win32-Anwendung." Ich hoffe Ihr könnt helfen. Danke im voraus. Attachments ComponentsScanner.txt 718 bytes · Views: 3 logs.zip 4.9 MB · Views: 3
Hallo, Windows 10 pro 22H2 "Windows Update funktioniert nicht Fehler (0x800700c1) sfc /scannow "der Windows-Ressourcenschutz konnte den Reparaturdienst nicht starten" Dism /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth "Fehler: 193 %1 ist keine zulässuge Win32-Anwendung." Ich hoffe Ihr könnt helfen. Danke im voraus.
Maxstar Windows Update Moderator, Security Analyst Staff member Joined Aug 16, 2015 Posts 10,886 Location The Netherlands May 3, 2024 #2 Hallo und herzlich willkommen bei Sysnative, Step 1. Download SFCFix and save it to your desktop. Warning: This fix was written specifically for this system. Do not run this fix on another system. Save any work you have open, and close all programs. Download the attachment SFCFix.zip and save it to your desktop. Drag the SFCFix.zip file over the SFCFix.exe executable and release it. SFCFix will launch, let it complete. Once done, a file will appear on your desktop, called SFCFix.txt. Post the logfile (SFCFix.txt) as attachment in your next reply. Step 2. Run the following DISM command and post the result. If it fails attach a new copy of the CBS log. Code: DISM /online /cleanup-image /RestoreHealth Attachments SFCFix.zip 7.9 MB · Views: 3
Hallo und herzlich willkommen bei Sysnative, Step 1. Download SFCFix and save it to your desktop. Warning: This fix was written specifically for this system. Do not run this fix on another system. Save any work you have open, and close all programs. Download the attachment SFCFix.zip and save it to your desktop. Drag the SFCFix.zip file over the SFCFix.exe executable and release it. SFCFix will launch, let it complete. Once done, a file will appear on your desktop, called SFCFix.txt. Post the logfile (SFCFix.txt) as attachment in your next reply. Step 2. Run the following DISM command and post the result. If it fails attach a new copy of the CBS log. Code: DISM /online /cleanup-image /RestoreHealth
I Impi New member Joined Apr 30, 2024 Posts 3 May 6, 2024 #3 Hallo, Danke für die Hilfe. "DISM /online /cleanup-image /RestoreHealth" ist fehlgeschlagen mit Fehler lt. Screenshot. Attachments CBS.zip 239.6 KB · Views: 1 SFCFix.txt 41.5 KB · Views: 1 Screenshot 2024-05-06 114005.png 32.6 KB · Views: 3
Hallo, Danke für die Hilfe. "DISM /online /cleanup-image /RestoreHealth" ist fehlgeschlagen mit Fehler lt. Screenshot.
Maxstar Windows Update Moderator, Security Analyst Staff member Joined Aug 16, 2015 Posts 10,886 Location The Netherlands May 6, 2024 #4 Hi, Please reboot the system and run the following DISM command and post the result. If it fails attach a new copy of the CBS log. Code: DISM /online /cleanup-image /RestoreHealth
Hi, Please reboot the system and run the following DISM command and post the result. If it fails attach a new copy of the CBS log. Code: DISM /online /cleanup-image /RestoreHealth
I Impi New member Joined Apr 30, 2024 Posts 3 May 7, 2024 #5 Hallo, nach dem Neustart ist "DISM /online /cleanup-image /RestoreHealth" erfolgreich durchgelaufen. Ebenso "sfc /scannow". Nach Bereinigung der temporären Dateien, inklusive Windows Update Dateien, ließen sich auch alle Windows Updates vollständig installieren. Ich bedanke mich für schnelle und unkomplizierte Hilfe.
Hallo, nach dem Neustart ist "DISM /online /cleanup-image /RestoreHealth" erfolgreich durchgelaufen. Ebenso "sfc /scannow". Nach Bereinigung der temporären Dateien, inklusive Windows Update Dateien, ließen sich auch alle Windows Updates vollständig installieren. Ich bedanke mich für schnelle und unkomplizierte Hilfe.
Maxstar Windows Update Moderator, Security Analyst Staff member Joined Aug 16, 2015 Posts 10,886 Location The Netherlands May 7, 2024 #6 Hi, You're welcome. Glad to hear the problem has been resolved.. I will mark this thread as solved.